Tuesday 10 February 2015

prince

assalamualaikum

dah pukul 1.40 pagi. malam ni aku jadi burung hantu la citernya. letih tapi dalam keadaaan hormon yang tak stabil dan emosi yang terganggu (ceh acah acah lak) so susah la nak tidur sebab fikiran bercelaru.. blog pulak hambar bertambah hambar tanpa post yang baru.

so whats up? 

this new entry aku nak cakap pasal Prince. wahhh tajuk tak gempak pun an cerita lagi lah tak gempak sebab aku akan syok sendiri ye. so pesanan dari penaja sila sediakan basin untuk muntah dan pastikan perut tak kosong. kalau sakit aku tak bertanggungjawab ye. pandai pandai la korang gi jumpa doc. 

so here goes the story begin!!

PRINCE!
dia simple
dia baik
dia caring
dia gila gila
dia suka buat aku ketawa
dia jujur apa adanya
dia terima seadanya
orang nya berada
orang nya bergaya
orang nya manis berbicara

tapi
bukan itu yang aku suka
bukan itu yang buat aku ketawa gembira

so what?

kutukan dia buat aku gembira
caranya buat aku tersenyum
sifatnya buat aku bahagia
dan bila semua tiada dia ada.
layanan dia buat aku rasa istimewa


tapi entah apa penghujung semua nya. aku berserah. memang langit dan bumi tidak mungkin bercantum tapi langit dan bumi msih bergabung di bawah satu bumbung (kalau paham la ape aku maksud) dia langit dan aku bumi. tinggi nya dia bezanya dia dan aku tak terkira. tapi mungkin dia langit aku yang mampu melindungi aku tak kira malam atau siang. tempat aku bergantung satu hari nanti. doa. ya doa yang mampu aku kirimkan. andai dia langit ku pasti akan bertemu ketika lafaz nikah. inshaallah.



No comments:

Post a Comment